Tuesday, March 27, 2012

Cinta Monyet @ Poyo

Beberapa hari lepas aku nampak satu kertas yang dilipat kecil dan diletakkan sebelah meja aku. Masa nak buang aku buka sekejap dan lihat... lalu terpandanglah lakaran anak aku akan dirinya bersama 'kekasih'nya yang dikenali tahun lepas ketika sama-sama menuntut di tadika. Huh... begitu cepat masa berlalu. Rasa macam baru sangat aku dukung anak sulong aku ini. Kini sudah matang dan mula ber'cinta'. Sungguh hebat perasaan yang Allah bagi pada setiap insan. Perasaan ingin disayangi yang dikenali dengan nama C.I.N.T.A ...
Tengoklah lakarannya dibawah ini....
keh keh keh... apakan daya... like father like daughter... keh keh keh... kalau jadi macam ni kat korang, apa korang cakap kat anak korang yang tengah 'asyik' melayan perasaan tu?

No comments: