Saturday, March 10, 2012

Abah Saya - by Idlan

Semalam anak lelaki aku, idlan fitri, balik dari sekolah terus cakap.. "abah, titi ada surat untuk abah"... malam tu tengah lepak, dia bagi surat... sekeping nota ringkas lakaran abahnya. Aku amik lepas tu aku keronyok sebab tak tgk pun... kemudian dia datang lagi, tanya aku dah baca belum surat dia bagi tu... aku cakap belum... lepas tu aku buka balik dan tgk lakaran ringkas dia itu... aku letak sebelah dan sambung buat kerja... mungkin kerana dia merasakan bahawa aku tidak endahkannya, dia amik surat tersebut dan letak pada dompet aku.
Pagi tadi tercari juga aku surat tersebut... bila tanyakan dia, dia amik dari dompet aku.. aku amik dan scan... untuk jadikan kenangan betapa anak lelaki aku ini perlukan kasih sayang abahnya juga... :)

Abah Saya - by Idlan Fitri


p/s: Abah sayang Idlan Fitri juga

1 comment:

Anonymous said...

sayu membacenyee..huhu