Tuesday, November 6, 2012

Hepi Birthday Abah (dari anakku)

Tanggal 1hb November adalah hari kelahiranku seperti mana tertera didalam kad pengenalan dan sijil lahir.. :). Pada hari tersebut, hari khamis minggu lepas, aku dapat SMS dari isteri minta balik awal. Katanya anak-anak nak celebrate birthday aku. Tersenyum sekejap.

Tapi agak malang kerana aku tak sempat balik awal. Sampai rumah dalam pukul 8.30 malam. Sampai je anak-anak terus keliling cakap hepi birthday dan beritahu ada hadiah. hmmmm... tapi aku cakap sekejap.. aku nak solat dulu.

Lepas solat, aku ajak anak-anak pergi makan luar. Merata cari kedai makan di BTP dalam keadaan hujan lebat. Akhirnya singgah di hab halal dan makan western je. Hajat dihati nak bawa pergi makan kat McD (seperti selalu bila sambut hari lahir anak) atau ke Pizza hut... tapi masa tak mengizinkan. hmmm...
Di hab halal BTP

Sabar ye syasya... tunggu kakak minum dulu...

Lepas je makan, terus balik dan setiap seorang berebut nak bagi hadiah. Hadiah yang tidak seberapa tetapi cukup bernilai kerana usaha mereka yang bersungguh-sungguh menyediakannya untuk aku. Terharu juga dan gembira bila anak-anak berikan aku hadiah. Masih aku simpan dan aku ingat nak buat frame :).

Ni gambar hadiah anak aku...

baju dan cupcake dari kakak

cupcake dari belakang :)

baju dan cupcake dari idlan

cupcake idlan lagi ceria dari belakang.. maklumlah nak jadi chef

baju dan cupcake dari syasya

baju dan cup cake dari kakak untuk mama juga...

kad bday dari kakak

kad bday dari kakak.. mcm kasik kat boyfriend lak

hahaha... bagi kad untuk abah tapi ada permintaan lak...

surat yang buat aku terharu dari kakak...


No comments: