Thursday, November 15, 2012

Hari Konvo Idlan

Hari selasa yang lepas, tanggal 13 November 2012 (bersamaan 28 Zulhijjah 1433), merupakan hari penyampaian hadiah dan konvo (untuk murid 6 tahun) tadika Al-Farabi. Memandangkan hari cuti, maka aku dapatlah aku hadiri majlis tersebut.

Ada beberapa perkara yang aku rasa perlu diperbaiki terutama dari segi susunan aturcara majlis dan kawalan penonton terutamanya dalam majlis yang membabitkan kanak-kanak bersama keluarga yang datang dengan pelbagai kerenah anak-anak.


Walau bagaimanapun, setinggi ucapan tahniah pada pihak pengurusan Al-Farabi kerana bertungkus-lumus dalam memastikan majlis berjalan dengan sempurna.

Alhamdulillah, anak aku dan semua pelajar dianugerahkan anugerah pelajar cemerlang bagi memastikan mereka terus berusaha dengan gigih. Dan Alhamdulillah, banyak juga aku pelajari masa hadiri majlis tersebut.
Apa pun, ini merupakan sebahagian dari foto kenangan majlis tersebut. :)
Melakonkan aktiviti berkaitan doa harian yang dibaca

Pementasan puteri belajar solat

Perseumbahan nasyid

Kakak dan adik memberi sokongan (ke menyibuk?? hehehe)

Seperti biasa.. tetap hensem

Khusyuk dlm mengerjakan demontrasi solat... Hebat imam muda ni..
Bakal artis nasyid..


Hensem seperti bapanya... dan tinggi pun macam bapa dia masa kecik gak... hehehe

Bukan tokoh maal hijrah ... tapi insyaAllah pemangkin ke arah itu nanti

Bersama trofi pelajar cemerlang... 

My son... the only son (as of now) .. Idlan

No comments: