Wednesday, August 5, 2015

Raya di tempat baru

Salam semua,

Dah lama juga blog aku ni tak di update... slow sikit... tak tahu nak tulis apa. Maklumlah, di FB terus taip je, makanya blogging ni dah kurang layan.

Alhamdulillah, selepas Aidilfitri tahun ni, aku menyertai salah satu syarikat MNC yang cukup hebat dan sedang berkembang. Dan ketika ini aku masih dalam proses menyesuaikan diri. Jadi, tiada apa yang nak diceritakan sangat kecuali ini; sambutan raya antara jabatan.

Kali ini, beberapa jabatan bergabung untuk merealisasikan sambutan raya kat tempat baru ni. Setiap jabatan akan menyediakan juadah tertentu. Aku, sebagai orang baru, tolong makan je lah. Inilah beberapa gambar yang aku ambil menunjukkan suasana hari raya di sini...

Ada sate, nasi beriani dgn kari kambing, mee kari, murtabak, rojak penang, cendol, etc....

Sate.. kelas gitu.. manis beb

Ni geng jabatan ITD... kita org sediakan aiskrim ... hehehe

tempat murtabak.. jabatan lain

Ini top of it.. sekejap je selesai tutup kedai.. durian bro...

Durian yang sempat aku bedal..

kesimpulannya... ngantuk sebab over makan... hahahaha

No comments: