Wednesday, May 16, 2012

Tinggal Kenangan

Hari ahad lepas aku tengok cerita Jidin Sengal kat rumah... setelah mencari-cari dan ada orang promote... Pada 1/3 dari cerita itu, adalah lagu Tinggal Kenangan dari Saleem. Dengan suara serak basah Saleem dan kena pula dengan jalan cerita ketika itu, memang tangkap lentoq la... tapi dalam masa sama aku terdengar suara latar disebelah komputer aku. Tengok-tengok, anak perempuan aku (yang baru umur 7 tahun... anak sulong aku).. menyanyikan sama lagu ni... kononya bersedihlah tu sebab berpisah ngan 'boyfriend cinta monyet' nya masa di tadika tahun lepas... Anyway.. lagu ni memang best... teringat aku kisah lama... hehehehe

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Chorus
Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Ulang Chorus 2X

Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan




2 comments:

Unknown said...

fuiyoo, dalam hati ada taman rupa2nya

masteramuk said...

hehehe.... biasalah bang.. jiwang tetap jiwang.. :)