Thursday, November 10, 2011

Kenduri Kahwin adik 1

InsyaAllah, 11/11/2011, adik bongsu aku akan melangsungkan perkahwinannya. Aku bertolak balik hari rabu... awal 2 hari memandangkan ada kerja yang perlu dilakukan dan juga kena la tolong sikit. Maklumlah, ini mungkin kenduri yang dikendalikan abah yang terakhir. Banyak juga perkara yang dilaksanakannya tidak aku persetujui, namun, atas kapasiti sebagai anak dan juga abang, aku membantu apa yang terdaya.

Aku bertolak dari Rawang dalam pukul 11tgh dan tiba di Sungai Petani dalam pukul 4ptg. Berhenti sekali di Tapah untuk nikmati makan tengahari (KFC la) dan solat. Tiba je mak dah kata ada tugas menanti. Aku siap kemas lepas tu tolong adik susun barang kahwinnya.

Pukul 9mlm aku check-in Swiss-Inn Sungai Petani dan rehat. Esok ada kerja lagi

No comments: